marți, 24 ianuarie 2017

Tricotaje de iarna

Imi plac tricotajele foarte mult! Cele facute de mana, evident. Am caciulite, pulovere si fustite crosetate sau impletite de mama si bunica. Imi petrec mult timp cautand modele de crosetat si visand la diverse articole de imbracaminte care s-ar putea realiza cu acele modele. Din pacate, mama nu are suficient timp sa imi indeplineasca toate dorintele astea!:)) Iar eu am doua maini stangi.
Am gasit cateva modele pe care as dori sa le am. Iata-le mai jos!













2 comentarii:

  1. Eu sunt mascul, si sunt fascinat de tricotaje, si de ideea de a putea sa iti faci cu mana ta diferite obiecte de imbracaminte, iar tricotajele mi se par mai simple decat cusutul la masina desi ambele implica((banuiesc) sa ai un tipar.
    Nu am incercat pana acum sa tricotez, dar cred ca cele doua maini stangi pot fi transformate in cel putin una dreapta, la multi din cei care nu stiu dar isi doresc suficient cat sa invete....apoi mai e o chestiune de timp(care poate fi mai scurt daca ai profesori buni).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu barbati care tricoteaza sau croseteaza si sunt foarte priceputi!

      Ștergere