duminică, 26 iunie 2016

Unelte pentru tata

Ca toate fetele m-am jucat cu papusi, nu cu masinute. Dar tot vream si eu sa am masinute ca frate-meu! Asa ca atunci cand parintii ii luau lui masinuta imi luau si mie. Nu ma jucam cu ea, dar o puneam la pastrare si uneori il enervam pe frate-meu aratandu-i-o dupa ce el tocmai o stricase pe a lui. De furios se apuca sa si-o repare! Lua de la tata tot felul de unelte cu care sa o faca la loc. Asa i s-au cam imputinat uneltele lui tata pentru ca frate-meu nu i le mai punea la loc. Ba chiar le imprumuta sau le facea cadou prietenilor lui de joaca!
Acum ca am crescut nu ne mai jucam cu papusi si masinute, dar i-am oferit tatei de-a lungul timpului tot felul de instrumente: clesti, patenti, surubelnite, ciocane, menghina, ruleta, perii, pile etc. De fiecare data, cand ii facem cadou vreo unealta ne amintim de vreo intamplare de demult cand frate-meu se credea mare mecanic si radem pe seama lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu