sâmbătă, 25 iunie 2016

A murit RonRon

Cu ceva ani in urma am descoperit un canal pe Youtube unde cineva posta filmulete cu o vulpe. O crescuse de mica si punea filmulete cu ea pe canalul sau. Animalul era tare dragalas, jucaus si bine ingrijit. Mi-am pus insa problema daca e in regula sa crestem animale salbatice, sa le tinem departe de mediul lor natural, sa le privam de viata in salbaticie. Cert este ca RonRon era foarte vioi si cucerea like-uri si vizualizari gramada.



Din cand in cand mai intram pe acel canal si urmaream filmuletele cu RonRon. Asta am facut si cu putin timp in urma si am aflat socata ca neastamparatul vulpoi roscat a murit. Avea 8 ani. Din ce am citit, vulpile traiesc intre 10 si 15 ani. Altii zic ca in salbaticie traiesc doar 5 ani. A murit in somn si a ramas asa incolacit dormindu-si somnul de veci. La doua zile dupa ce a murit, a sosit si recunoasterea de la Youtube. Am plans cand am vazut filmuletul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu