duminică, 16 august 2015

La Paris cu Summer Black Week

Am fost recent in concediu la munte. Am avut cazarea la o pensiune amenajata superb. Pe langa felul original in care era amenajata si decorata, m-a impresionat lenjeria de pat colorata si asortata cu interiorul camerei. Chiar am intrebat-o pe proprietara de unde a achizitionat-o si, spre surprinderea mea, am aflat ca o comandase pe Internet la lenjerii de pat outlet.
Curioasa am intrat pe site sa vad despre ce e vorba. Adevarul este ca lenjerii de pat inca nu comandasem pe net pana acum! :))
Site-ul magazinului are o interfata simpla, prietenoasa; este usor de navigat si are produsele expuse pe categorii. Fiecare produs beneficiaza de informatii detaliate si poze.  
Am gasit acolo nu numai lenjerii, ci si produse pentru casa si uz personal, haine, pantofi. Cam tot ce ii trebuie unei femei gospodine!
Tot timpul sunt diverse promotii pe site. De exemplu, acum poti lua doua lenjerii la pretul uneia fiind activa oferta 1+1 GRATIS. 



Mai mult, poti participa la conursurile organizate periodic de magazin. In perioada 13-20 august se desfasoara campania Summer Black Week care are ca premiu o excursie la Paris. Tot ce trebuie sa faci pentru a intra in competitie este sa comanzi produse din oferta 1+1 GRATIS si ai sansa sa petreci 3 zile la Paris in perioada 15 noiembrie-5 decembrie cu transport si cazare incluse. 


Comanda se inregistreaza usor, iar livrarea se face prin curier avand chiar si posibilitatea deschiderii coletului la livrare. Produsele sunt livrate in general din stocul propriu, asadar coletul va ajunge rapid la destinatie.
Este o afacere buna, nu? Cumperi lenjerie de pat de calitate si ai sansa sa vezi Parisul! Dintotdeauna mi-am dorit sa-l vad si nu cred sa fie femeie pe lumea asta care sa nu-si doreasca asta!

Un comentariu: