joi, 30 iulie 2015

Are rost sa dai raport/report pe Facebook?

Am gasit un penibil care isi face trafic pe Facebook punand fotografii care sa genereze comentarii. Are blog si e unul cunoscut. Nu pentru ca omul ar fi vreo inteligenta iesita din comun, ci pentru ca scrie banal despre lucruri banale pentru oameni banali si mediocri. Cum majoritatea oamenilor sunt asa, iata si succesul lui! 
Recent a postat o imagine in care unii se pozau cu un animal mort (ucis). Ei stau mandri si victoriosi langa animalul din gura caruia se prelinge sangele. A pus si un comentariu tampit astfel incat sa intrige si sa ti se zbarleasca parul pe tine la asa ineptie si lipsa de compasiune. Evident ca oamenii au sarit cu fel de fel de comentarii. E imbucurator totusi ca majoritatea erau impotriva violentei asupra animalelor, dar nu am vazut pe niciunul care sa zica: "Hai sa-l raportam pe asta pentru poza asta!". E o optiune, "Report photo" care iti permite sa faci asta. Eu l-am raportat si am si primit raspunsul de la Facebook. Cica au verificat ei si nu e nimic in neregula cu poza, nu le violeaza nu stiu ce standarde. Asta in conditiile in care au strict un criteriu de raportare bazat pe violenta asupra animalelor. La finalul mesajului era o intrebare legata de cat de multumit esti de experienta asta (raspunsul Facebook). Am dat click pe cea mai trista fata (era acolo un sir de emoticoane) si ce sa vezi? Mi-a aparut un mesaj cum ca nu le functioneaza nu stiu ce si nu pot trimite feedback. Sa va violeze in somn animalul ala mort, nemernici de la Facebook!
Deci nu are rost sa dai report pe Facebook! Oricum nu va fi luat in seama decat daca nu exista niciun motiv plauzibil. Asa cum au facut cu contul meu pe care cineva mi l-a raportat si Facebook m-a obligat sa-mi schimb numele ca cica nu ar fi al meu. Ba e al meu, idiotilor, dar acum l-am schimbat pentru ca voi analizati report-ul in functie de cum visati noaptea!

Un comentariu:

  1. Ei, ce sai faci, asta e cand esti in minoritate...
    Pe principiul asta stupid functioneaza si multe canale de pe youtube, care fie ca nu poate mai mult, fie ca atat vrea cel(cei) care le gestioneaza, se adreseaza celor multi si tampiti pentru ca nu-i asa, traficul(cu tot ce inseamna el pe youtube de ex) e tot ce conteaza. In felul acesta un filmulet despre cum functioneaza o chestie tehnica(indiferent din ce domeniu) are vizualizari vreo cateva zeci de mii cel mult, pe cand un filmulet in care apare ceva nuditate(mai ales in thumbnail) sau chestie considerata sexual intr-o oarecare masura, sau o chestie considerata "comica" in care de ex cineva se impiedica si cade are milioane de vizualizari.
    Oricum eu ma simt bine in minoritatea aceea care are nevoie sa hraneasca continuu mintea, si nu sa o lase sa leneveasca razand de altii mai prosti(cel putin in anumite momente).
    Cat despre fakebook.....este cea mai mare retea(neoficiala) de matrimoniale si e folosita in principal in dezvoltarea de relatii(fie ca sunt sexuale ,"de afaceri"(acestea 2 deseori merg impreuna)), care indiferent de care sunt, implica enorm de multa linguseala incurajata in primul rand foarte mult si de site prin faptul ca nu au pus si un buton pentru "DISLIKE".
    Sa fiti iubiti!

    RăspundețiȘtergere