sâmbătă, 16 mai 2015

TotalMag pentru oricine

Mi-am propus sa devin mai activa. Drept urmare, voi intreprinde mai multe actiuni de iesire in aer liber: la pescuit, plimbari in natura, picnic, trekking. In vara asta vreau sa ajung neaparat la munte si sa dorm in cort! Imaginati-va asta! Eu cu cortul fara baie, fara masa si scaune, fara confortul zilnic ...
Dar pentru asta am nevoie de echipament potrivit deoarece balerinii si pantofii mei cu toc sigur nu vor da bine pe munte. La fel si gentutele mele cu pietricele colorate. Asa ca am inceput sa caut un magazin cu ceea ce imi trebuie si am gasit TotalMag.ro.


Aici am gasit tot ce-mi trebuie. De fapt, oferta e asa de variata incat mi-e greu sa ma hotarasc acum ce imi trebuie cu adevarat si ce nu. :))
Iata din ce lista de produse am de ales:
Si asta e doar oferta pentru activitati outdoor! Magazinul ofera si produse pentru casa, produse pentru activitati de supraveghere, telefoane, tablete, monitoare. Este intr-adevar un magazin total asa cum ii spune si numele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu